Monday, September 13, 2010

++RiaNg riA raYa...++

saat takbir bergema d ruang udara aku tau raya tahun ni xkn sama dah mcm raya yg dulu... lepas siap2 kami bersalam2 n yg best kak eda n mak bg duit raye... ngee.. (^__^)V heheheh... lepas sarapan kami ke kubur menziarah... di sebabkn my 2nd bro on call tahun ni kami pg la ke parit melawat die n isteri.. hehehe... tragis tol xleh nk beraya.. undangan ke majlis pertunangan nija n fazura dah dpt tp transport lak problem.. terpaksa la tumpang member... best nyer tgk member2 dah btunang.. aku tah bile hahhaha... ngarut je....
after resident evil...
huhuhu yg xbest nyer raye ke 4 dah kne balik ipoh... isnin nk keje... huhuhu... housemate sume xbalik lg.. terpaksa la tido sengsorang.... abes sume lampu aku pasang.. hahhahah... isnin mlm tu dpt call dr member ajak g men boling.. uhuuuuuu.... masyukkkk.... dah bdebu skill ni... dgn menaiki neo oppie kami bgerak ke parade... main boling 2set.. haduh... sengal la tgn aku ni... biase la.. mule2 tu mmg ke longkang la bola tu tp 2nd set bangga gak la dpt strike 2-3 kali.. hahahhaha abes boling g tgk RESIDENT EVIL lak.. buleh la tahan cter nyer.. abes movie sume dah lapar... sudah nye kami menapak kt dataran ipoh mkn kt stu... lame dah xlepak ngan kwn2 best lak.. mcm2 cter kuar... huhu... end of the day aku tido dengan lena nyer mlm tu.. thanx kwn2...

No comments:

Post a Comment